09 januari 2008

It's a long way to the top if you wanna rock´n´roll

Kom att tänka på att de bara är tre veckor kvar innan vi ska skicka in blanketterna om våra Gymnasieval ;S Allting är nästan bestämt för min del.. Ska gå kvar här på bokenskolan, MEN, ska jag gå SP ellerEC??? de lutar väl lite mer åt SP eftersom jag inte är 100 % säker på att jag vill jobba med el å sånt heeela livet, men tror de skulle kunna vara kul, och de är ju inget dåligt jobb precis.. men de blir väl nog Samhälls...

Nåja, nu SKA jag gå å städa åde ;)
C yaa ^^

4 kommentarer:

Anonym sa...

EC? alltså inte för att vara elak, men vad fan ska du göra där?! vill du bli elektriker? är det din framtidsplan?

Liisa sa...

men de är ju de jag inte vet, men hade jag varit säkrare hade jag gått de.. men kjag är inte säher så därför ska jag gå Sp... eller tror du typ jag vill gå de för att gå med killar? ;s

Emelie sa...

Sa jag att det var därför? ne precis. Men man undrar ju varför du ens funderade på det, eftersom du aldrig har varit vidare intresserad av EL. Ja, det ger jobb direkt efter man har gått ut gymn. Men jag tänkte bara att det var konstigt att du inte hade några större framtids planer. ;S

Liisa sa...

okej, men öfrr att vela gå el måste man väl inte direkt ha tjatat om att man gillar el? ;D hehe