09 januari 2008

Tell me, am I ever gonna find my angel?

fortsättningen :)

tjaa, har ju varit å handlat :P nåja, efter skolan har jag inte gjort så mycket, suttit framför datorn men ska gå å dammsuga och skura mitt rum&garderoben snart :) funderar på att ta ner alla ljusgrejjer från julen, med ids inte, de är så mysigt + att mina vanliga fönsterlampor är fula xD haha ja men ska väl uppdatera min StAtUs :D

Status
Humör - Ganska glad (tacka vara den glada musiken och dom hoppiga movsen på Idrottet ;D)

Kläder - Jeans och T-shirt
Surfar - Blogspot
Läser just nu - Kejsarn av Portugallien (Svenska läxa ;s)
på hjärnan - Angel - Lisa Lavie & Break it off - Rihanna
Längtar efter - SOMMARLOOOV!!!
Senast slösat pengar på - Macka i fiket igår ;P
Bäst just idag - Idrotten Hahaha
Jag njuter av - att vi inte börjat ha prov än :D
Längtar tills - Jag går ut 9:an!!
Lider av - lite lathet
Önskar mig - Ett bra år och den bästa sommaren :)

Big happenings (good and bad)
Marknad - Jokkmokksvintermarknad, kall men på nått sätt rolig (och känd ;) haha
Syster flyttar till Norge - kmr inte att kunna träffa henne så ofta :S
Alla lov - ALLTID lite skönt med vila :)
Tyskland - Åker i slutat av April, kommer att få fira min födelsedag där också :)
Fylla 16 - Är i Tyskland då, men när jag kommer hem så :D
Skolavslutning - Går ut 9:an!! :D
SOMMARLOV - finns de nått att säga? ;D
LuleKalaset & Piteå Dansar Och Ler - Mest troligt med Miriam, nån som ska med? ;)

Inga kommentarer: