07 januari 2008

Mohohohohoh?? W0000t??

är flummig nu, vet ej vrf medn iaf nåra saker vära att nämnas; (heter de så förresten, nämnas? haha vikket fult namn :P
nåja saker värda att ?nämnas?

"och det är exakt 32 timmar kvar tills det är första dagen på sista terminen av mitt sista år på grundskolan! Shit jag börjar låta som Lisa (ta inte illa upp gumms.)" - Emelie Svanström

"Det här har typ Lisa snackat om enda sedan hon skrev den där novellen om skolavslutningen i åttan. Men det är inte förens nu jag fattar att det verkligen är slut snart." - Emelie Svanström

haha vet inte riktigt vrf jag tog upp de där xD de är iaf citat fårn emelies blogg som jag nu ska mygreklama; http://www.emeliesvanstrom.blogspot.com

men nu ska jag sova, ska upp om 5-6 timmar ( inte för att jag ska göranått speciellt utanf för att jag vill för jag är typ CP nu ;S :P hahahahah


MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

men nu ska jag sova! ;D

sov gott alla snyggingar ;D hihih <33

( JA JAG VET ATT JAG ÄR ALLMÄNT STÖRD NU)

Inga kommentarer: