07 januari 2008

How could you?

Du ska veta en sak! Jag brukar inte bli sur på dig och jag respekterar dig för den du är, du kan vara jobbig ibland, men de är jag åxå, garanterat oftare än dig, men vad jag menar är att ibland måste man tänka på vad man skriver... När jag sitter och försöker få dig att må bättre när du pratar om att folk driver med dig på msn (jag gör det för att ja gillar dig, MYCKET) och så skriver du " :( Du ger mig alltid skuldkänslor :( " Visst du har sagt förlåt men som sagt var, tänkt på vad du säger, jag tog åt mig och blev faktist lite lessen...

Men jag säger åxå förlåt, förlåt för att jag är en sån idiot som får din att känna dig sådär. Jag gillar dig, det gör jag! men om jag nu får dig att må dåligt och om du tycker jag är jobbig och så.. så kanske de är bäst, jag vet inte riktigt, men att vi tar de chill, om jag ändå bara gör dig lessen och får dig att känna dig som en dålig människa..

Inga kommentarer: