08 oktober 2007

Suck it up princess!

"Började" städa mitt rum igår som jag städat sedan i Maj xD hahaha blir nog klar idag, hoppas jag :P Idag fick vi tillbaka våra SO arbeten, jag, Emelie, Lisa och Sunna var dom ända i klassen som fick MVG!!!!!

Veckan i sammanfattning;
Idag; Städa rummet
Tisdag; Städa? PACKA, Desperate Houswives
Onsdag; PACKA, ridning, Grey's anatomy, fråga olle, myggan
Torsdag; PACKA KLART? kanske hitta på nå med emelie, Julia och Miriam? Jericho
Fredag; PACKA LITE TILL, Se Titanic med Lisa och Ludde
Lördag; Sista hejdå till J, E, L, M? Åka till Luleå, flyga till Stockholm
Söndag; Hejdå Sverige! flyger från Stockholm mot TANZANIA, AFRIKA! ^^

De är min vecka ;) Btw, håll er uppdaterade på Hotmail Inkorgen, kmr att skriva till er så ofta jag kan ;>

Men nu ska jag gå och städa klart rummet ;s :D

Ni vet att ni älskar mig!
Lisa aka GG ;] HAHAHA xD

Inga kommentarer: