20 november 2007

You're tipsy, you're turning, you are alive, you are burning.

Har varit hemma idag, sjuuk ;/ Har laddat ner lite låtar och jobbat på teknikarbetet om Glödlampan :)

Jag har haft ganska tråkigt idag, men kkänner mig iaf bättre :D ska till skolan imorron,, vi har beep test, men tror inte jag ska vara med eftetrsom jag är förkyld åde nu + att jag har nog svårt att få G om jag är helt frisk så jag behöver verkligen ingen förkylning som slowar ner mig ännu mer ;s

Men nu ska jag fortsätta skriva teknikarbetet

Ciao

3 kommentarer:

_julia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
_julia sa...

Du är som söt du sockret :)

cool låt, härligt sound.

Älskar dig <3

Liisa sa...

hah skulle göra likadant medmiriam å emelie men de fanns bara svenska dansbands låtar till hennes namn å till miriam fanns de bara sånna som handlade o m att hon var dd ;S hahaha ;P