10 februari 2008

Just a little bit

Tänker bara skriva ett kort och snabbt inglägg :)

Idag blir det mest att ta det lugnt.. Maria och Jonas ska väl äta middag här åde sen drar jag till Julia där vid 5 tiden så far vi på gymmet för att sola lite å sen ha skön och avslappnande Yoga.

Den här veckan kommer bli ganska så chill men rolig;
Måndag; Halvdag i skolan + gymmet
Tisdag; Ishotellet i Jukkasjärvi och Gruvan i Gällivare
Onsdag; Vanlig dag i skolan men SR kommer och filmar oss + religionsprov i/om Islam, efter skolan åker vi på English Camp i Kvikkjokk
Torsdag; English Camp i Kvikkjokk
Fredag; English Camp i Kvikkjokk, kommer hem vid 20.00
Lördag; Inget planerat
Söndag; Yoga

Vore kul om nån kunde kommentera nån gång :P

3 kommentarer:

Emelie sa...

Varför har du så stort behov av att vi ska kommentera? :S räcker det inte med att vi läser den. Inget kommenterar min blogg ju :S

susanna sa...

prexis my point. ingen kommenterar min blogg heller, men jag läser din blogg varje dag, that's not enough? :/

Anonym sa...

okej tjejjer, nu måste vi börja kommentera varandras bloggar!! ;) jag är i behov av kommentarer för de känns som om ingen läser och då är de ju ltie onödigt med en blogg ;)