19 mars 2008

Don't let me be alone

Idag har jag väl varit lite sådär lagomt glad :) haha var nog för att jag var ute och gick, blir alltdi glad av att motionera, så länge de inte spöregnar eller är askallt! :) men de är väl nå endorfiner som man får eller vad det nu heter xD haha

Imorron ska jag å Julia gå ut och gå, ner till notis? vid 9 tiden :) ska bli skönt, hoppas bara att det inte är så förbannat kallt :S nåja efter det blir de nog packa och sen fara ut till stugan, sen vid 5-6 tiden kommer Åsa, Moa och Per + Mitt nya Xbox :D Yippie! haha å då ska vi väl hämta dom i Brändön :) fan vad kul å köra SKOTER för första gången i år ;s och så ksa jag ju vara med emelie eftersom bor 5 min (med skoter) bort från min stuga :) sen kommer nog Julia ut åxå :) blir väl nått med skotrarna? ;) och GRATTIS till Skoterförarlicensen Julia!
ska bli så jävla kul med vänner, skoter, familj och påsklov <3

Inga kommentarer: