09 mars 2008

Happy faces

Jag är typ inne i nån fas där jag lyssnar på "gamal" musik.. sånt de var ett tag sen man började lyssna på. Typ Looptroop, Promoe, Fall out boy, My chemical romance :) fan vad härligt, gamla godingar blandat med lite nytt ;) Nu är man på topp alltså! :) men de är väl bara för att det varit helg och man inte varit i skolan på ett tag ;D hahaha. så sjuker allt till botten imorron.. usch jag är jävligt less på allt jävla tjafs.. och tjejerna i 9:an vet nog vad jag menar ;S gud, önskar bara att alla kunde sluta vara så barnsliga och allt det här kunde få ett jävla stopp! GOOOOSH! Det här är ett tips till ALLA! Sluta hålla på och börja "dissa" istället, bry er bara inte om varann.. då skulle allt bli bättre.. jag menar de är väl ganska fjantigt att smälla till nån med axeln bara för att man är ovänner/bråkar... jag skulle ge vad som helst för ett slut

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså det säger du :-) ja jag får se! Har som kommit in i den jag har nu, men det verkar bra måste jag medge!