24 mars 2008

Livin it up

Nu är påsken över och skolan börjar imorron, lite smått tråkigt, fast ändå inte så farligt :) inte för att jag direkt vill ha skola, utan det ger en ganska bra tidsrytm :) haha

Usch, vi har ett teknikprov på fredag och jag har inte tränat nått, och inte har jag jobbat i matten, läst min svenskabok eller tränat på tyskan.. måste verkligen rycka upp mig, går de inte bra på proven och jag får sämre betyg får jag paya Spanien-resan själv. haha, hursomhällst blir det nya tag på gymnasiet. Det är då det faktist börjar betyda nått igen, vad man har för betyg, m.m. visst det gör det väl nu också men eftersom jag ska gå i jokkmokk, på en linje där jag bara behöver G i alla ämnen för att ta mig in, så känns de lönlöst, eller inte lönlöst men jag har tappat kämparglöden.. Men på gymnasiet då gäller det :D

..och det blev ännu ett blogginlägg som handlade om utbildning/framtiden ^^

Inga kommentarer: