05 mars 2008

You know I can

Idag hade vi prov på Hindusimen.. Trodde det skulle gå jätte dåligt, men allt flöt på helt bra! förutom sista frågan som handlade om dom "viktigaste" gudarna.. kom bara ihåg vad dom heter och nåra egenskaper men blanda ihop dom ;s men tror jag har chans på ett VG iaf :) resten av dagen var ganska okej..idrotten; jag kände mig som en gammal tant pga min rygg, vilket Simon också påpekade xD ahhaha ni skulle ha sett ;P Svenskan; blev lite mycket WOW och CS snack haha jag är ju på level 30 på WOW hahahaha NOOOOT xD engelska var också ganska rolig.. försökte vara seriös och göra uppgiften ordentligt, men resten av min grupp, dvs Susanna, Marja, Simon och Oscar, var en aning oseriösa/flummiga? :P hahha men det gick bra tillslut..typ :P

2 kommentarer:

susanna sa...

hahaha, WHAAT ? jag är väl aldrig oseriös ? :O det var bara en i den gruppen som är seriös ibland och det är väl oscar, hahaa.

Anonym sa...

Jag blandade ihop gudarna bigtime, jag skrev att Braham var blå med tre huvuden när han var normal färgad emd 4 huvuden xD