20 april 2008

make a wish

vaknade för lite mer än en timme sen. Somnade runt 3 inatt. Nåja gårdagen var ganska chill.. var som sagt med emelie på "morgonen" sen där vid 4-5 tiden for jag och Anna på Smedjan och sen köpte vi glass på ett fullsmockat OKQ8 :) vi gick hem i solskenet och väl hemma hos mig såg vi på film. Sen for hon hem där runt 9 :) Efter det blev det bara dator och tv tills jag gick och la mig :)

Idag ska jag mest bara städa, måste verkligen rycka upp mig om jag ska få nytt rum! senare ska jag och Miriam ut å gå, måste även komma ihåg att fråga nån om nån ska med på gymmet imorron. Annars dar jag dit själv. Måste verkligen bli bättre på gymtränandet, har inte varit där så mycket nu på två veckor.. men det ska det bli ändring på nu! :D

Nä nu ska jag bränna klart min skiva och sen ska jag gå upp och städa klart :)

ciao

Btw, någon som följer på gymmet imorgon? ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

jag får också en massa såna där jävla länkar!