26 april 2008

Those dancing days

Gårdagen var ganska rolig faktist. Lite otippad kanske ;) haha Var med Julia, Sus, Jassa, Donika, Linnéa och Emeleie. Vi hann även prata lite med Miriam, både när hon var i Luleå och Stockholm. Såg även film igår, Kid Svensk. Faktist ganska bra film, Kid är en ganska cool unge :) nåjaa gick å la mig där vid 12-1 tiden :)

Idag måste jag upp på "stan" och lämna igen filmen, köpa lite nödvändigheter till resan och ta ut pengar så jag kan växla till Euro i Luleå :) Och så ska jag ju PACKA och skriva klart novellen, angående novellen så går det inte så bra. Min börjaan är typ ingen bra och jag är en sån perfektionist så om jag ska göra nått så måste det vara perfekt eller bra (oftast) fan, får väl börja om, men måste bli klar idag. Har ju stallpass imorron så jag hinner inte göra så mycket då och på måndag åker jag ju ;D vet att Tysklana kanske inte är så speciellt, men jag bryr mig inte i vad alla säger å tycker för jag tycker det ska bli jävligt kul! även om jag kanske hade kunnat skippa Julpynstmuseumet ;P

Men nu ska jag gå och äta FrulleLunch ^^

Inga kommentarer: