03 april 2008

YMCA____

Hade matteprov idag, gick bra med tabke på hur mycket jag ligger efter! :S men jag kanske kan få ett VG- ? :) sen efter jag slutat gick jag på bilden. Eftersom det var andra halvan av klassen som hade bild då och jag var tvungen att göra klart min Roy Lichtenstein.bild "We rose up slowly" Blev klar nu idag, tre månader sent :P men bättre sent än aldrig ;) fast det blev inte så bra eftersom konturerna blev så tjocka tack vare penseln ;S :) nåja ganska nöjd iaf... allas bilder ska tydligen vara med i nån utställning :)

Imorron har vi engelska nationella provet ;s :D ser faktist fram emot det.. eller man ser väl aldrig fram emot prov, speciellt inte nationella. men jag känner mig ganska säker även om jag "bara" fick VG på muntliga delen :S Nä, men jag är PEPP på det här.. det jobbigaste är hörövningen, men det ska nogbgå bra, hoppas på ett totallt MVG :) eftersom jag kommer få IG på nationella i matte :S

men nu ska jag gå å laga mat åt familjen och sen ska jag vara så duktig och städa mitt rum.. Ihelgen far mami och papi till stugan och emelie ska sova hos mig ihelgen :) hehe blir nog kuligt :P

C yaa later ;*

1 kommentar: