25 maj 2008

It's cold around me

Sitter här och småfryser. Har varit ute och köprt moppe och då blir man lite frusen nu såhär på kvällen då det typ bara är 5 plusgrader ute.. Har tagit steget och skaffat en BildDagbok nu :) är så stolt över mig själv har typ hunnit skriva 7-8 inlägg haha hur som helst.

Idag har jag mest kört moppe och varit med Julia och Emelie. Vi har åxå varit och tagit lite kort vid bäcken. Drog en liten ragg med Julia, Donika och Sandra men sen skulle Juls vara med robin åde å vi drog alla hem ;D haha

Imorgon måste jag ner till stallet. Stor tävling där i helgen och jag ska hjälpa till och steka hamburgare mellan 14.00 - 16.00 :) jag säger Lycka till, till alla tävlande!

Nä men nu ska jag nog gå och sova måste ju vara uppvilad imorron, ska städa huset(alltså plocka ur diskmaskinen och diska) jobba lite i stllet och skriva på min fackuppsats :)

God natt, sov gott och dröm sött om era älskade ;) haha tror jag vet vem jag kommer drömma om ;) hehe

Inga kommentarer: